قمت منهول پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

قیمت منهول پلی اتیلن بر چه اساس برآورد می گردد ؟

منهول که آسان ترین راه ارتباطی و نظارت بر شبکه های دفنی می باشد، در بسیاری از کاربردها نه صرفا در مسیر خطوط آب و فاضلاب به کار برده می شود. یکی از پرفایده ترین انواع منهول در حال حاضر که توسط مشتریان زیادی تقاضا می گردد ، منهول پلی اتیلن می باشد. منهول پلی اتیلن بصورت یکپارچه و مجزا تولید می شود. قیمت منهول پلی اتیلن یکپارچه ارزانتر و به صرفه تر است. قیمت منهول پلی اتیلن به سبب سو استفاده برخی دلالان و واسطه ها در وب سایت ها درج نمی گردد اما اگر بخواهیم یه خط فکری در ارتبا ط با قیمت منهول پلی اتیلن به شما بدهیم باید بگوییم که قیمت منهول پلی اتیلن از قطر 1000 میلمتر با ارتفاع 1000 میلمتر معادل 1،500،000شروع می گردد تا منهول پلی اتیلن قطر 1000 میلیمترتا ارتفاع 600 سانتیمتر معادل 12میلیون تومان و قیمت منهول پلی اتیلن قطر 1200 میلیمتر با ارتفاع 1300 میلیمتر معادل 2،500،000 تومان شروع می گردد تا منهول پلی اتیلن قطر 1200 میلیمتر با ارتفاع 610 سانتیمتر معادل 15،000،000 تومان خواهد بود. این قیمتها، مربوط به خرید های جزیی می باشد؛ اگر قصد خرید منهول پلی اتیلن در ظرفیتهای بالا را دارد ما بعنوان تولید کننده تخفیفات لازم را برای شما در نظر خواهیم داشت.  پیشنهاد می گردد قبل از خرید منهول مورد نظر خود از شما درخواست داریم تا با مشاوران شرکت پایپ گستر تماس بگیرید و نظرات کارشناسای این عزیزان به همراه لیست قیمت منهول پلی اتیلن را برای خرید مناسب ترین منهول با نازل ترین قیمت جویا شوید. قیمت منهول پلی اتیلن همانند تمام مواد پلیمری تولیدی این شرکت و یا سایر تولید کنندگان به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اما مهمتر از همه این که قیمت منهول پلی اتیلن  به میزان مرغوبیت و کیفیت مواد استفاده شده در آن وابسته می باشد . چه بسیار تولید کنندگانی که برای رقابت و ثبت خرید متوسل به هر حربه ای می گردند یکی از همین روشهای رقایتی ناسالم استفاده از مواد بازیافتی و بی کیفیت که عمر چندانی نداردند در هنگام ساخت منهول پلی اتیلن می باشد. مواد پلی اتیلن بازیافتی حتما سالیان زیادی در سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند از اینرو ماندگاری آنها کاهش یافته است. علاوه بر آن برای محاسبه قیمت منهول پلی اتیلن باید گزینه هایی مانند طول منهول و همچنین قطر مجاری ورودی و خروجی را در نظر گرفت؛ بنابراین قیمت منهول پلی اتیلن در اندازه های مختلف آن متفاوت می باشد. کارشناسان بخش پشتیبانی سایت پایپ گستر به سؤالات شما در این زمینه پاسخگو هستند و در صورت مشکل در محاسبه قیمت منهول پلی اتیلن شما را راهنمایی خواهند کرد. از آنجایی که از منهول ها در کاربری های مختلفی استفاده می شود و روش تولید و نوع سازه و ورودی و خروجی و قطر آنها متفاوت می باشد، برای خرید منهول پلی اتیلن می بایست، استعلام قیمت منهول پلی اتیلن با همان عنوان را در وب سایتها سرچ کنید و از همکاران نیز با همان عنوان استعلام قیمت و مشخصات فنی نمایید. بعنوان مثال قیمت منهول پلی اتیلن برق ، قیمت منهول پلی اتیلن مخابراتی ، قیمت منهول پلی اتیلن فاضلابی.

محاسبه قیمت منهول پلی اتیلن :

برای محاسبه قیمت منهول پلی اتیلن می ‌توانید می بایست به نرخ ارز نیز توجه نمایید چرا که مواد افزودنی منهول ها و مواد پلیمری گاها وارداتی می باشد. برای محاسبه قیمت منهول پلی اتیلن علاوه بر درنظر گرفتن گرید پلی اتیلن مصرفی می بایست دو عنصر دیگر یعنی قطر منهول و ارتفاع آن را در نظر داشته باشید. اما در حالت کلی در صورتی که تمایل دارید قیمت منهول پلی اتیلن را بر اساس مشخصات آن محاسبه کنید، باید از این روش استفاده کنید:

 قیمت منهول پلی اتیلن =  قیمت هر متر از منهول * ارتفاع مورد نیاز

با استفاده از فرمول بالا می توانید قیمت منهول پلی اتیلن را به صورت تقریبی محاسبه کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که ارتفاع منهول بیشتر از ۶ متر باشد، ضخامت بدنه بالاتر می رود و بدیهی است قیمت منهول پلی اتیلن در ارتفاع های بالای ۶ متر افزایش خواهد یافت. این در حالی است که قیمت منهول پلی اتیلن در ارتفاع های کمتر از ۶ متر پایین تر است زیرا ضخامت آن ها ۱۰ میلی متر است.

ملاکهای خرید منهول کارآمد و مناسب پروژه :

چانچه مایل به خرید منهول می باشید، کافیست خواص و مزیت‌های منهول ها را مقایسه کنید تا به بهترین گزینه برای  پروژه خود  برسید.

مواردی که برای خرید بهترین منهول باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر است:

1-قیمت منهول

2-متریال مورد استفاده در ساخت منهول

3-  نوع خاک و مکانیک آن

4- بودجه مورد نیاز

5- زمان اجرای پروژه

6- مشخصات فنی منهول

7-  زمان و شیوه نصب منهول

8-   کاربری منهول

9- ایمنی در نصب منهول

10-حمل و نقل مصالح و قطعات منهول

11-   تعمیرات و نگهداری منهول

ویژگی های منهول های پلی اتیلنی عاملی مهم در تعیین قیمت منهول پلی اتیلن :

در این قسمت از مقاله به بررسی تمامی مزیتها و ویژگی های منهول های پلی اتیلنی و همچنین قیمت منهول پلی اتیلن و ارتباط این دو با یکدیگر می پردازیم . شما می توانید با مطالعه دقیق این بخش خودتان انتخاب کنید که استفاده از منهول ها به نفع شما است یا خیر و یا استفاده از چه نوع منهولی برای کار شما مناسب تر است.

1- منهول های پلی اتیلنی به صرفه و در مقایسه با مدل بتنی  تقریبا ارزانتر و ماندگارتر می باشد.

قیمت منهول پلی اتیلن به صرفه می باشد. شما می توانید با هزینه ای معقول و مناسب بهترین نوع منهول ها که همان منهول های پلی اتیلنی هستند را خریداری کنید و از کیفیت بالای آن ها رضایت خاطر داشته باشید. ضمنا هزینه نصب و تعمیر منهول پلی اتیلن نسبت به دیگر منهول کمتر می باشد و برای اجرا منهول پلی اتیلن در پروژه خود لازم نیست هزینه های گزافی را متحمل شوید.

2- نصب اسان و سریع منهول پلی اتیلن :

منهول ها پلی اتیلن با کارکرد بالایی که دارند نصب آسانی نیز دارد که می توانند سرعت انجام عملیات را بالا ببرند و از هزینه های دیگر کار نیز بکاهند. پس این نیز یک صرفه جویی اقتصادی جهت خرید منهول می باشد.

3- دوام و طول عمر بالا

طول عمر منهول پلی اتیلن نسبت به قیمت منهول پلی اتیلن بسیار بالا می باشد. منهول پلی اتیلن با داشتن طول عمر بیشتر می تواند انتخاب مناسبی برای مکان هایی با فرسایش بالا و مشکلاتی از این دست باشد. این منهول ها نیاز به تعمیرات و تعویض کمتری دارند و از این رو هزینه های پروژه ها را نیز با کاهش چشم گیری مواجه می کنند.

4- قیمت منهول پلی اتیلن

قیمت منهول پلی اتیلن متفاوت می باشد و بسته به کیفیت پلی اتیلن کار شده در آن و درجه کیفیت آن می توانید برای قیمت منهول پلی اتیلن رنج های متفاوتی را ببینید . پس لازم است برای خرید به یک سایت معتبر مراجعه کنید تا از بهترین و مناسب ترین قیمت منهول پلی اتیلن مطمئن شوید . و با کیفیت ترین آن را خریداری نمایید.

افزون بر قیمت منهول پلی اتیلن و موارد دیگری که بالاتر ذکر کردیم می توانید این موارد را نیز به عنوان ویژگی های خوب و منحصر به فرد برای منهول های پلی اتیلن  لحاظ نمایید.

  • سازگاری با سیستم های مختلف زهکشی و فاضلاب
  • آب بندی کامل شبکه و جلوگیری از نفوذ آب های زیر زمینی به سیستم فاضلاب
  • مقاوت بسیار بالا در برابر مواد اسیدی و فاضلاب های صنعتی که می تواند گزینه مناسبی برای فاضلاب کارخانه ها به شمار رود.
  • مقاوم در برابر سیل و زلزله
  • عدم نشت مواد فاضلابی به سفره های آب زیرزمینی
  • عدم افت فشار بدلیل صافی سطح محل آب روها
  • پایین بودن قیمت منهول پلی اتیلن و همچنین هزینه های تعمیرات و نگهداری
  • طول عمر بالا در مناطق مرطوب؛ که چیزی حدود 50 سال حداقل عمر مفید آن ها می باشد
  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری
  • زبری کم
  • سرعت نسب بالا

تمام این موارد را می توانید با پرداخت قیمت منهول پلی اتیلن مناسب داشته باشید. همواره تلاش ما بر این بوده است تا کیفیت بالاتری را در فروش منهول پلی اتیلن ارائه نماییم.  شما می توانید از کیفیت خرید خود از گروه صنعتی پایپ گستر مطمئن باشید. زیرا قیمت منهول پلی اتیلن در سایت ما بسیار مناسب تر از سایرین است و همچنین کیفیت آن ها نیز بسیار بالاتر از مشابه های دیگر می باشد. در حال حاضر در کل دنیا بهره گیری از فرآورده های پلیمری در زمینه های مختلف صنعت رواج فراوانی یافته است. استفاده از مواد پلیمری در سیستم های فاضلاب تقریبا به سبب مقاومت مکانیک و شیمیایی بالا و عدم زنگ زدگی متداول شده و به دلیل مناسب بودن قیمت منهول پلی اتیلن از این محصولات به عنوان جایگزین منهول های ساخته شده با مصالح ساختمانی مانند بتن و آجر استفاده می شود. همچنین دریچه‌هایی نیز برای منهول پلی اتیلن طراحی می‌شود که از جنس بتن یا چدن یا کامپوزیت یا پلیمری بوده که انواع مختلف وزن 12 تن 40 تن 90 تن و بیشتر دارد تا در صورت نیاز تعمیرکاران  بتوانند برای تعمیر و بازرسی از آن‌ها استفاده نمایند.  شکل ظاهری منهول پلی اتیلن نیز به شکل یک مخزن فابریک است معمولا زرد و مشکی و آبی هستند و به صورت عمودی نصب می‌گردد. منهول پلی اتیلن پیش ساخته اجازه دسترسی آسان کارشناسان سازمان آب و فاضلاب شهری به جریان فاضلاب را داده تا بتوانند جریان آن را کنترل کنند و در صورت بروز اشکال به راحتی آنرا برطرف نمایند.

قیمت منهول پلی اتیلن برق :

منهول پلی اتیلن برق در شبکه های توزیع برق و مخابرات در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این منهول ها معمولا به صورت مکعبی و در ابعاد مختلف به دو شکل بدون کف و کفدار ساخته می‌شوند.  درب این منهول‌ها مطابق سفارش بصورت کامپوزیتی، چدنی با قاب بتنی و یا فلزی بوده و در دیواره آنها به تعداد مورد نیاز سوراخهایی با قطرهای مورد نیاز تعبیه می‌گردد. همچنین در ساخت این منهول‌ها و باکس‌ها از بتن رده C25 با عیار حداقل ۳۵۰ کیلوگرم برمترمکعب و آرماتور آجدار نوع AIII استفاده می‌شود. از مهمترین مزایای منهول پلی اتیلن برق می توان به موارد یزر اشاره نمود :

1-قابل تولید در تمامی ابعاد مورد نیاز

2- قیمت منهلو پلی اتیلن برق ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

3-کیفیت بالای ساخت

4-سرعت در ساخت و نصب آنها

5-طول عمر بالا به دلیل استحکام بالای بدنه و کف

6-مقاومت بالا در مقابل خوردندگی و پوسیدگی

7- عایق الکتریکی و عایق حرارتی عالی

جهت استعلام قیمت منهول پلی اتیلن برق با کارشناسان شرکت پایپ گستر تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی